پیامک اینترنتی چیست؟
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

پیش از هر چیزی باید با مفهوم پیامک اینترنتی آشنا شویم و تفاوت آن را با پیامک‌های معمولی بدانیم. هر کسب‌وکار با توجه به میزان گستردگی خود، به محیط‌های مختلفی برای برقراری ارتباط با مشتریان نیاز دارد. در یک کسب‌وکار کوچک با کمتر از ۵۰ مشتری، می‌توان تمام اطلاع‌رسانی‌های فروش، پیگیری سفارشات و سایر موارد مشابه را به‌صورت دستی و از طریق گوشی موبایل انجام داد. اما با گسترش کسب‌وکار، انجام این کار محال خواهد بود. به‌عنوان مثال هیچ‌گاه نمی‌توان برای هزاران نفر یک پیامک را به‌صورت دستی فرستاد و انجام این کار به وقت و هزینه بسیار بالایی نیاز خواهد داشت.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

از سوی دیگر، گاهی اوقات برای معرفی کسب‌وکار خود به ارسال پیام‌های انبوه نیاز داریم. در این صورت ما به مجموعه‌ای از شماره‌های معتبر دسترسی نداشته و برای یافتن آن باید از سامانه‌های مختلف استفاده کنیم و این‌جا است که نقش مهم پیامک اینترنتی عیان می‌شود.

پیامک اینترنتی به افراد کمک می‌کند که در زمان بسیار کوتاه، هزاران پیامک متنی را به‌صورت هم‌زمان ارسال کنند. ارسال پیامک از طریق اینترنت محدودیت‌های پیامک‌های معمولی را ندارد و می‌توان برای افراد ساکن در یک شهر خاص یا یک منطقه معین، پیام‌های متنی ارسال کرد. البته اگر شما صاحب یک کسب‌وکار معتبر هستید که شماره تلفن مشتریان خود را در زمان خریدشان ثبت می‌کنید، می‌توانید تمام اخبار و اطلاعیه‌های مهم فروشگاه یا کسب‌وکار خود را به‌صورت هم‌زمان برای تمام مشتریان خاص خود بفرستید.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

ارسال پیامک اینترنتی به شکل‌های مختلفی امکان‌پذیر است که می‌توان ارسال به افراد خاص، ارسال به مجموعه‌ای از شماره‌های حاضر در یک منطقه خاص، ارسال به صنف یا گروه مشخص و ارسال همگانی بدون دسته‌بندی‌های معمول را در این زمینه نام برد. نحوه ارسال و انتخاب گروه افراد، تنها به شما و البته پنل پیامک اینترنتی منتخب‌تان بستگی دارد. 





:: برچسب‌ها: پیامک اینترنتی چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: